Contentbeheer

EN HET BELANG ERVAN

Content, content? Is dat nu zo belangrijk? JA! Als onderneming dien je te communiceren met je doelpubliek, hen bij de lurven te pakken en naar jouw producten te lokken. Een goed contentbeheer is daarom onontbeerlijk. Het gaat er niet enkel om om te vertellen wie je bent en wat je doet. Je moet ook heel duidelijk stellen WAAROM je iets doet, je moet je doelpubliek entertainen en behouden. Omdat mensen overstelpt worden met content, moet die van jou er bovenuit springen.

Ik analyseer je huidige content en kijk wat er beter kan of wat er ontbreekt. Ik geef je daaromtrent gericht advies zodat je zelfstandig verder kan.

Een contentplan zou een basisdocument moeten zijn bij elke onderneming, maar ook daar kruipt erg veel tijd in. Ik maak graag een gedetailleerd contentplan voor je op, gebaseerd op jouw bedrijf, jouw sector en interesses, jouw doelgroep en een inhaakkalender.

CADEAUTJE!
VUL ONDERSTAAND(E) FORMULIER(EN) IN
EN ONTVANG JE GRATIS INHAAKKALENDER MET HANDIGE INVULTOOL!

INHAAKKALENDER 2020 IN PDF-FORMAAT

INHAAKKALENDER 2020 IN EXCEL-FORMAAT

Contentplanning